TRANSPORT GRATUIT PENTRU COMENZI MAI MARI DE 299 LEI *
Livrare în toată țară!
Termenul de livrare al produselor este de maxim 2 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către client.
Costul transportului este 19 lei în cazurile în care comanda nu a beneficiat de transport gratuit.
Livrarea produselor se va face prin curierat rapid Sameday
Puteți opta și pentru livrarea în Locker Next Day / Easybox, caz în care puteți opta și pentru plata cu cardul, la Locker, chiar dacă în momentul finalizării comenzii ați selectat plata ramburs ca modalitate de plată.
Vă rugăm să vă asigurați de corectitudinea tuturor datelor introduse în formularul de comandă, înainte de finalizarea comenzilor depuse. După terminarea procesului de comandă, datele de livrare nu mai pot fi modificate decât de un operator.
Date necesare pentru plasarea comenzii sunt:
- Numele și prenumele destinatarului
- Denumirea societății comerciale, dacă cumpărătorul este societate comercială. În cazul în care cumpărătorul are personalitate juridică, este nevoie de asemenea, de datele fiscale.
- Adresa de e-mail
- Numărul de telefon
- Județul
- Localitatea
- Codul poștal
- Adresa de livrare (strada, numărul, bloc, scara, apartament, etaj etc., de la caz la caz)
Cumpărătorul are dreptul să returneze produsele, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la primirea comenzii.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului. Suma returnată va fi cea integrală, fără să oprim costul de transport.
Pentru a returna un produs, trebuie să completați formularul de retur din contul de client, și să aveți în vedere următoarele aspecte:
- produsele trebuie să fie intacte, așa cum v-au fost livrate, în ambalajul original
- produsele asupra cărora clientul a făcut modificări, nu pot fi primite retur
- costul transportului pentru retur este suportat de client, inclusiv în cazul în care comanda a fost livrată gratuit.
- pentru a solicita un retur, autentificați-vă în contul de client AICI și completați formularul de retur
- formularul de retur apare exclusiv în cazul în care aveți deja comenzi livrate.
In situatiile in care produsele sunt returnate dupa expirarea termenului de 14 zile sau daca prezinta modificari, pete, semne de utilizare, Perdele Noi poate refuza returul . Cumparatorul are dreptul de a alege orice mijloc de transport convenabil pentru a returna produsele, cu conditia ca acestea sa fie trimise in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original si cu toate accesoriile incluse.
Majoritatea produselor comercializate de Perdele Noi sunt produse personalizate si se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de art 16 , din O.G. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale.
Asadar, conform art 16 , lit C din O.G. 34/2014 produsele confectionate dupa specificatiile cumparatorului si persoanlizate, in mod clar, cu rejansa cu pliuri americane, dublu pliu(randunica) si manopera inele sunt considerate produse personalizate si sunt produse exceptate de la retur.
Anularea comenzilor deja plasate și confirmate:
Anularea comenzilor este posibilă cu ajutorul unui operator uman al sitului nostru. Pentru a anula o comandă deja plasată și confirmată vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin WhatsApp, la nr. de telefon 0785-441.629, sau să completați formularul de contact de pe pagina de CONTACT
După anularea unei comenzi care a fost achitată prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.